Forretningsorienteret kommunikationsstrategi

Gennem en nøje tilrettelagt kommunikationsstrategi – baseret på dine forretningsmål og konkurrenceniveau i din branche – sørger jeg for at maksimere din synlighed for netop dem, der skal finde din virksomhed.

"Jacob er en dygtig kommunikatør. Han har lavet arbejde for os i GML-HR siden slutningen af 2019, og vi har været meget tilfredse med hans indsats, der bærer præg af grundighed og hurtig eksekvering."
Søren Laigaard-Andersen
Partner, GML-HR
5/5

Sådan lykkes vi

Jeg bruger følgende fremgangsmåde til at lægge en resultatorienteret strategi, der giver dig den synlighed, din virksomhed fortjener. 

  1. Indledende analyser –
    Baseret på en analyse af dit marked, herunder inspiration hos dine nærmeste konkurrenter, udvælger jeg de kanaler og budskaber, vi skal fokusere på.  

  2. Klargøring af indholdsstrategi.
    Næste step i strategien – vi skal prioritere arbejdet. Hvilket indhold skal laves, og hvilken rækkefølge skal arbejdet foregå i?

  3. Eksekvering.
    Indholdsproduktion begynder. Kontakt til relevante samarbejdspartnere iværksættes. 

søgeordsanalyse grafik

Kort sagt: Den gode kommunikationsstrategi lykkes, når dine kunder forstår nøjagtigt, hvilken værdi du skaber for dem. 

Fra start til slut gør jeg processen transparent for dig, så du aldrig er i tvivl om, hvad du betaler for – og hvor vi er i processen.

Brug for en kommunikationsstrategi, der rent faktisk giver resultater?

Udfyld formularen herunder, og så vender jeg tilbage med en uforpligtende vurdering af din virksomhed – herunder hvordan vi kan lægge den helt rette strategi.

"Vi har været meget glade for den professionelle tilgang til arbejdet, kvaliteten i det samt de hurtige svartider og den effektive eksekvering"
Christian Jensen
Content-ansvarlig, Frie A-kasse