Kundeorienteret betalt annoncering

Gennem en nøje tilrettelagt annoncetrategi – baseret på dine forretningsmål og konkurrenceniveau i din branche – sørger jeg for at tiltrække de mest profitable kunder via betalt annoncering på særligt Google Ads og Facebook Ads. 

"Jacob er en dygtig kommunikatør. Han har lavet arbejde for os i GML-HR siden slutningen af 2019, og vi har været meget tilfredse med hans indsats, der bærer præg af grundighed og hurtig eksekvering."
Søren Laigaard-Andersen
Partner, GML-HR
5/5

Analytisk baseret betalt annonceringsstrategi

Jeg bruger følgende fremgangsmåde til at lægge en resultatorienteret annoncestrategi, der tiltrækker de kundeemner, der er mest tilbøjelige til at konvertere:

  1. Indledende analyser.
    Baseret på en analyse af dit marked, herunder inspiration hos dine nærmeste konkurrenter, udvælger jeg de kanaler, søgeord og budskaber, vi skal fokusere på.  

  2. Klargøring af annoncestrategi.
    Næste step i strategien – vi skal prioritere arbejdet. Hvilke kanaler skal annonceres på, hvilke kampagner skal laves, hordan skal budgettet fordeles?

  3. Eksekvering.
    Indholdsproduktion begynder. Annoncer publiceres, og der optimeres løbende på de forskellige kanaler. 

Søgeordsoptimering grafik

Kort sagt: Den gode annoncestrategi lykkes, når de rette kanaler er udvalgt, de rette søgeord/målretningsstrategier er opsat, og de rette budskaber præsenteres hensigtsmæssigt i annoncerne. 

Fra start til slut gør jeg processen transparent for dig, så du aldrig er i tvivl om, hvad du betaler for – og hvordan arbejdet går. 

Brug for betalt annoncering, der rent faktisk giver resultater?

Udfyld formularen herunder, og så vender jeg tilbage med en uforpligtende vurdering af, om f.eks. Google Ads eller Facebook Ads giver mening for din virksomhed. 

"Vi har været meget glade for den professionelle tilgang til arbejdet, kvaliteten i det samt de hurtige svartider og den effektive eksekvering"
Christian Jensen
Content-ansvarlig, Frie A-kasse